Угода користувача

Дана користувальницька угода укладається між Вами – Клієнтом, Рекламодавцем та СРА – мережею.

Клієнт – особа, яка за допомогою діяльності CPA-мережі, залучена методами просування, на придбання/відчуження оферов на товари та/або послуги, що пропонуються Рекламодавцем, які мають намір замовити або придбати або замовляє, купує або використовує товари виключно для особистих, сімейних, домашніх та інших потреб, які пов'язані із здійсненням підприємницької діяльності.

Рекламодавець – особа, яка бажає розмістити оферу в CPA-мережі, з метою відчуження певного товару та/або послуги.

CPA-мережа (скорочення від Cost Per Action, тобто оплата за дію) – електронне середовище ділової активності, в процесі якого між Рекламодавцем і СРА-мережею складаються договірні взаємини, силу яких, Рекламодавець пропонує офери на товар та/або послугу, а СРА-мережа, своєю чергою, залучає клієнтів, зацікавлених у придбанні оферов, дозволеними Рекламодавцем методами. Кінцевим результатом такої активності є придбання товару та/або послуги Клієнтом за допомогою CPA-мережі.

Сторони – Клієнт, Рекламодавець, CPA-мережа.

Сайт – інтернет ресурс інтернет-магазину, що перебуває під організаційним управлінням і належить Рекламодавцю, на умовах права приватної власності.

Публічна оферта – адресована адміністрацією невизначеному колу осіб або кільком конкретним особам пропозиція, яка безумовно, конкретно і висловлює намір особи, яка зробила пропозицію, вважати себе такою, що уклала цю користувальницьку угоду з адресатом, яким буде прийнята пропозиція.


Акцепт –
повне прийняття однієї із Сторін умов публічної оферти СРА-мережі на укладання цієї користувальницької угоди. Акцептування публічної оферти відбувається в момент початку користування Сайтом (у тому числі в ознайомлювальних цілях) та його сервісами (послугами).

1. Загальні положення

1.1. Ця Угода користувача (далі за текстом – «Угода») визначає загальні правила відвідування, використання сервісів та норми загальної поведінки на Сайті Клієнтом та регулює цивільно-правові взаємини, що складаються між Клієнтом та Рекламодавцем, а також Клієнтом , Рекламодавцем та СРА-мережею в процесі їх взаємодії.

1.2. Ця Угода може бути змінена за рішенням CPA-мережі та/або Рекламодавця в односторонньому порядку. CPA-мережа та/або Рекламодавець не несе зобов'язання особистого повідомлення Клієнта про такі зміни. Нова редакція Угоди набирає чинності з моменту придбання товару/послуги Рекламодавця Клієнтом.

1.3. Умови Угоди поширюються на всіх Клієнтів сайту без винятків.

1.4. Клієнт, починаючи користуватися Сайтом, підтверджує факт того, що ознайомився з положеннями цієї Угоди у здоровому глузді та за ясної пам'яті, розуміє їх повною мірою та приймає умови користування Сайтом повною мірою. При незгоді з положеннями цієї Угоди (частково або в цілому) особа, яка висловила таку волю, не має права користуватися інформаційним полем Сайту.

2. Регулювання взаємодії сторін

2.1. Реалізація наданих Сайтом послуг та (або) можливостей не надає Клієнту жодних виняткових прав та привілеїв.

2.2. Сторони цієї Угоди досягли згоди про те, що СРА-мережа має право розміщувати на Сайті рекламні блоки, банери, оголошення в будь-яких її областях, у тому числі там, де розміщується інформація опублікована Клієнтом, без додаткової згоди Клієнта.

2.3. Інформація, що розміщується на Сайті СРА-мережею, є результатом інтелектуальної діяльності СРА-мережі та всі майнові та особисті немайнові права на таку інформацію, належать СРА-мережі, доки не буде встановлено інше. При цьому у Клієнта не виникає жодних виняткових прав на результат інтелектуальної діяльності СРА-мережі, вираженої в графічній, текстовій, аудіо-відео формі, що розміщується СРА-мережею на Сайті.

2.4. СРА-мережа не несе зобов'язань щодо захисту порушених прав Клієнта, в контексті врегулювання спорів, що виникли на цьому ґрунті, у тому числі, в судовому порядку.

2.5. СРА-мережа не є власником/виробником товарів та/або послуг, що розміщуються на Сайті та не несе відповідальності за порушення прав Клієнта. Метою СРА-мережі за цією Угодою є залучення потенційних клієнтів, зацікавлених у придбанні товарів та/або послуг, дозволених Рекламодавцем методами. Кінцевим результатом такої активності є придбання товару та/або послуги Клієнтом за допомогою CPA-мережі.

2.6. Порушення Клієнтом або Рекламодавцем авторських прав, що належать СРА-мережі та (або) іншим особам, тягне за собою порушника відповідальність, передбачену положеннями чинного законодавства України.

2.7. У разі виявлення порушення авторських прав Клієнтом, шляхом незаконного розміщення матеріалів, що не належать Клієнту, СРА-мережа вилучає з вільного доступу такі матеріали, на першу вимогу законного правовласника.

2.8. Клиенту запрещается размещать на Сайте информацию, которая прямо, или косвенно содержит в себе общепринятые признаки порнографии, оскорбляющую, ущемляющую, наносящую ущерб чьему-либо достоинству, содержащую призывы к насилию, бесчинству и другим действиям, влекущим нарушения норм действующего законодательства, определенной территориальной юрисдикции, содержащую вредоносное программное обеспечение и (или) другую информацию, которая может принести вред третьим лицам.

2.9. У разі порушення умов п. 2.8. цієї Угоди та невиконання вимог СРА-мережі, у тому числі щодо вилучення такої інформації з публічного доступу, Клієнти Сайту несуть відповідальність, передбачену положеннями цієї Угоди та (або) чинного законодавства України. СРА-мережа в такому разі має право прибрати згадану в п. 2.8. інформацію самостійно.

2.10. СРА-мережа не несе відповідальності за результати відвідування Клієнтом сторонніх (зовнішніх) ресурсів, посилання на які можуть бути розміщені на Сайті. Під результатами розуміється будь-який результат незалежно від його характеру, а також той, від настання якого Клієнт зазнав будь-яких матеріальних збитків, моральної шкоди та інших негативних проявів.

2.11. Порядок ведення торгівлі дистанційним шляхом, права та обов'язки Сторін угоди, а також третіх осіб, особливі вимоги до процесів взаємодії Сторін та оформлення рекламних майданчиків, регулюються в нормативному порядку – Федеральним Законом «Про Рекламу», Правилами ведення торгівлі дистанційним шляхом, затвердженими Постановою Уряду України №612 від 27.09.2007, а також іншими нормативними актами та цією Угодою.

3. Права та обов'язки Рекламодавця

3.1. Рекламодатель обязан предложить Клиенту услуги по доставке товаров путем их пересылки почтовыми отправлениями или перевозки с указанием используемого способа доставки и вида транспорта.

3.2. Рекламодавець зобов'язаний повідомити Клієнта про необхідність використання кваліфікованих спеціалістів з підключення, налагодження та пуску в експлуатацію технічно складних товарів, які за технічними вимогами не можуть бути пущені в експлуатацію без участі відповідних спеціалістів.

3.3. Рекламодавець не має права без згоди Клієнта виконувати додаткові роботи (надавати послуги) за плату.

3.4. Рекламодавець зобов'язаний до укладення договору роздрібної купівлі-продажу (далі – «Договір») надати Клієнту інформацію про основні споживчі властивості товару та адресу (місце знаходження) Рекламодавця, про місце виготовлення товару, повне фірмове найменування (найменування) Рекламодавця, про ціну та умови придбання товару, про його доставку, термін служби, термін придатності та гарантійний строк, про порядок оплати товару, а також про строк, протягом якого діє пропозиція про укладення Договору.

3.5. Рекламодавець у момент доставки товару зобов'язаний довести до відома Клієнта письмово наступну інформацію (для імпортних товарів - російською мовою):

3.5.1. найменування технічного регламенту або інше позначення, встановлене законодавством України про технічне регулювання та свідчення про обов'язкове підтвердження відповідності товару;

3.5.2. відомості про основні споживчі властивості товару (робіт, послуг), а щодо продуктів харчування - відомості про склад (у тому числі найменування використаних у процесі виготовлення продуктів харчування харчових добавок, біологічно активних добавок, інформація про наявність у продуктах харчування компонентів, отриманих із застосуванням генно-інженерно-модифікованих організмів), харчової цінності, призначення, про умови застосування та зберігання продуктів харчування, про способи виготовлення готових страв, вазі (обсязі), дату та місце виготовлення та упаковки (розфасовки) продуктів харчування, а також відомості про протипоказання для їх застосування при окремих захворюваннях;

3.5.3. ціна в грн та умови придбання товару (виконання робіт, надання послуг);

3.5.4. відомості про гарантійний термін, якщо його встановлено;

3.5.5. правила та умови ефективного та безпечного використання товарів;

3.5.6. відомості про термін служби або термін придатності товарів, а також відомості про необхідні дії Клієнта після закінчення зазначених термінів та можливі наслідки при невиконанні таких дій, якщо товари після закінчення зазначених термінів становлять небезпеку для життя, здоров'я та майна Клієнта або стають непридатними для використання за призначенням ;

3.5.7. місце знаходження (адреса), фірмове найменування (найменування) виробника (Рекламодавця), місце знаходження (адреса) організації (організацій), уповноваженої виробником (Рекламодавцем) на прийняття претензій від Клієнта та виробляє ремонт та технічне обслуговування товару, для імпортного товару - найменування країни походження товару;

(Див. текст у попередній редакції)

3.5.8. відомості про обов'язкове підтвердження відповідності товарів (послуг) обов'язковим вимогам, що забезпечують їхню безпеку для життя, здоров'я Клієнта, навколишнього середовища та запобігання заподіянню шкоди майну Клієнта відповідно до законодавства України;

3.5.9. відомості про правила продажу товарів (виконання робіт, надання послуг);

3.5.10. сведения о конкретном лице, которое будет выполнять работу (оказывать услугу), и информация о нем, если это имеет значение исходя из характера работы (услуги);

3.5.11 інформація про енергетичну ефективність товарів, щодо яких вимога про наявність такої інформації визначена відповідно до законодавства України про енергозбереження та підвищення енергетичної ефективності.

3.6. Рекламодавець зобов'язаний надати інформацію Клієнту, якщо товар, що купується Клієнтом, був у використанні або в ньому усувався недолік (недоліки).

3.7. Рекламодатель обязан проинформировать Клиента о товаре, включая условия его эксплуатации и правила хранения, доводится до Клиента путем размещения на товаре, на электронных носителях, прикладываемых к товару, в самом товаре (на электронной плате внутри товара в разделе меню), на таре, упаковке, ярлыке, этикетке, в технической документации или иным способом, установленным законодательством Украини.

3.8. Рекламодавець зобов'язаний інформувати Клієнта про термін, протягом якого діє пропозиція щодо продажу товару/послуги на Сайті.

3.9. Рекламодавець має право як прийняти, так і відхилити пропозицію Клієнта про пересилання товарів поштовим відправленням на адресу "До запитання".

3.10. Рекламодатель обязан обеспечивать конфиденциальность персональных данных о Клиенте в соответствии с законодательством Украини в области персональных данных.

3.11. Рекламодавець надає Клієнту каталоги, буклети, проспекти, фотографії або інші інформаційні матеріали, що містять повну, достовірну та доступну інформацію, що характеризує пропонований товар.

3.12. У разі відмови Клієнта від товару Рекламодавець зобов'язаний повернути йому суму, сплачену Клієнтом відповідно до Договору, за винятком витрат Рекламодавця на доставку від Клієнта повернутих товарів, не пізніше ніж через 10 днів з дати пред'явлення Клієнтом відповідної вимоги.

3.13. У випадку, якщо Договір укладено з умовою про доставку товару Клієнту, Рекламодавець зобов'язаний у встановлений Договором строк доставити товар у місце, вказане Клієнтом, а якщо місце доставки товару Клієнтом не вказано, то місце його проживання.

3.14. Рекламодавець зобов'язаний передати товар Клієнту у порядку та строки, що встановлені у Договорі.

3.15. Рекламодавець зобов'язаний передати Клієнту товар, якість якого відповідає Договору та інформації, представленої Клієнту під час укладання Договору, а також інформації, доведеної до його відома під час передачі товару (у технічній документації, що додається до товару, на етикетках, шляхом нанесення маркування або іншими способами, передбаченими окремих видів товарів).

3.16. Якщо Рекламодавець під час укладання Договору був повідомлений Клієнтом про конкретні цілі придбання товару, Рекламодавець зобов'язаний передати Клієнту товар, придатний для використання відповідно до цих цілей.

3.17. Витрати на повернення суми, сплаченої Клієнтом відповідно до Договору, несе Рекламодавець.

3.18. Оплата товару Клієнтом шляхом переказу коштів на рахунок третьої особи, зазначеної Рекламодавцем, не звільняє Рекламодавця від обов'язку здійснити повернення сплаченої Клієнтом суми при поверненні Клієнтом товару як належної, так і неналежної якості.

4. Права та обов'язки Клієнта

4.1. Клієнт має право відмовитися від товару у час до його передачі, а після передачі товару - протягом 7 днів.

4.2. Клієнт має право відмовитися від товару протягом 3 місяців з моменту передачі товару, якщо інформація про порядок та строки повернення товару належної якості не була надана в письмовій формі в момент доставки товару.

4.3. Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару. Відсутність у Клієнта зазначеного документа не позбавляє можливості посилатися на інші докази придбання товару у даного Рекламодавця.

4.4. Клиент не вправе отказаться от товара надлежащего качества, имеющего индивидуально-определенные свойства, если указанный товар может быть использован исключительно приобретающим его Клиентом.

4.5. Клієнт зобов'язаний повторно оплатити вартість послуг з доставки товару, у разі якщо доставку товару здійснено у встановлені Договором терміни, але товар не був переданий Клієнту з його вини, наступна доставка провадиться у нові терміни, погоджені з Рекламодавцем

4.6. У разі якщо Клієнту передається товар з порушенням умов Договору щодо кількості, асортименту, якості, комплектності, тари та (або) упаковки товару, Клієнт може не пізніше 20 днів після отримання товару сповістити Рекламодавця про ці порушення.

4.7. Якщо виявлено недоліки товару, щодо якого гарантійні строки або терміни придатності не встановлені, Клієнт має право пред'явити вимоги щодо недоліків товару в розумний термін, але в межах 2 років з дня передачі його Клієнту, якщо більш тривалі строки не встановлені нормативними актами або Договором.

4.8. Клієнт має право пред'явити вимоги до Рекламодавця щодо недоліків товару, якщо вони виявлені протягом гарантійного строку або терміну придатності.

4.9. Клієнт, якому продано товар неналежної якості, якщо це не було обумовлено Рекламодавцем, має право на свій вибір вимагати:

а) безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення Клієнтом або третьою особою;

б) пропорційного зменшення покупної ціни;

в) заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикула) або на такий самий товар іншої марки (моделі, артикула) з відповідним перерахунком покупної ціни. При цьому щодо технічно складних та дорогих товарів ці вимоги Клієнта підлягають задоволенню у разі виявлення суттєвих недоліків.

4.10. Клієнт замість пред'явлення вимог, зазначених у пункті 4.9 цієї Угоди, має право відмовитися від виконання Договору та вимагати повернення сплаченої за придбаний товар суми. На вимогу Рекламодавця та за його рахунок Клієнт повинен повернути товар із вадами.

4.11. Клієнт має право вимагати повного відшкодування збитків, завданих йому внаслідок продажу товару неналежної якості. Збитки відшкодовуються у строки, встановлені Законом України „Про захист прав споживачів” для задоволення відповідних вимог Клієнта.

4.12. Клиент вправе отказаться от исполнения Договора и потребовать возмещения причиненных убытков, при отказе Рекламодателя передать товар.

4.13. При поверненні товару неналежної якості відсутність у Клієнта документа, що підтверджує факт та умови купівлі товару, не позбавляє його можливості посилатися на інші докази придбання товару у Рекламодавця.

4.14. Відмова або ухилення Рекламодавця від складання накладної або акта не позбавляють Клієнта права вимагати повернення товару та (або) повернення суми, сплаченої Клієнтом відповідно до Договору.

4.15. Клієнт має право відмовитися від оплати додаткових робіт (послуг), які не обумовлені Договором, а якщо вони оплачені, Клієнт має право вимагати від Рекламодавця повернення сплаченої понад зазначену суму.

4.16. За аналогією до інструкцій, викладених у п. 4.16. цієї Угоди, Клієнт зобов'язується діяти у разі використання результатів інтелектуальної власності, що належать третім особам. Спосіб та порядок здійснення уточнюється у процесі переговорів із правовласником матеріалів.

5. Відповідальність сторін

5.1. СРА-мережа не несе відповідальності за дії Клієнта, які спричинили порушення прав третіх осіб, крім випадків, визначених чинним законодавством України.

5.2. СРА-мережа не несе відповідальності за зміст інформації, розміщеної Рекламодавцем та/або Клієнтом.

5.3. СРА-мережа не несе відповідальності за зміст відгуків Клієнтів Сайту. Відгуки Клієнтів Сайту є суб'єктивними думками їхніх авторів, які жодним чином не претендують на об'єктивність. Вони можуть не співпадати з громадською думкою та не відповідати дійсності.

5.4. Рішення про видачу/не видачу персональних даних приймається СРА-мережею лише на підставі запиту, надісланого особою СРА-мережі, у встановленому нормами чинного законодавства порядку.

5.5. СРА-мережа вправі не реагувати на запити, звернення та листи, що не містять реквізитів звертається (ПІБ, контактні дані).

5.6. СРА-мережа не несе відповідальності за реєстраційні дані, зазначені Клієнтом при взаємодії з інформаційним полем Сайту.

5.7. СРА-мережа має право, без пояснення причин обмежити, блокувати доступ Клієнта (в т.ч. незареєстрованого) на Сайт, з частковим або повним видаленням інформації, розміщеної Клієнтом на Сайті. СРА-мережа зобов'язується розглянути претензію, оформлену в порядку, передбаченому розділом 5 угоди, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати її отримання.

6. Порядок урегулювання спорів

6.1. У разі виявлення на Сайті розміщеної інформації, що містить результати інтелектуальної власності, що належать третім особам, правовласник зобов'язаний:

6.1.1. Скласти претензію із зазначенням фактичних та нормативних підстав, які дають можливість СРА-мережі вилучити інформацію з публічного доступу.

6.1.1. Скласти претензію із зазначенням фактичних та нормативних підстав, які дають можливість СРА-мережі вилучити інформацію з публічного доступу.

6.1.3. Надіслати пакет документів, згаданих у положеннях п.п. 6.1.1., 6.1.2. цієї Угоди, на електронну поштову скриньку СРА-мережі

7. Інші умови

7.1. Усі можливі ситуації, суперечки, що випливають із взаємовідносин Клієнта та Рекламодавця, а також Клієнта, Рекламодавця та СРА-мережі, не врегульовані цією Угодою, вирішуються у порядку, визначеному нормами чинного законодавства України.

7.2. Сторони за цією Угодою усвідомлюють обсяг прав та обов'язків, породжених взаємовідносинами осіб, згаданих цією Угодою, та повною мірою усвідомлюють свої дії, розуміючи юридичну природу наслідків таких дій, у повній мірі.

7.3. Бездіяльність з боку СРА-мережі у разі порушення будь-ким з Клієнтів положень Угоди, не позбавляє СРА-мережі права вжити пізніше відповідних дій на захист своїх інтересів та захист прав, що охороняються законом.


На головну