Гарантійні зобов'язання

Основним документом, який регулює відносини між споживачами товарів, робіт та послуг, виробниками, продавцями товарів та встановлює права споживачів, є Закон "Про захист прав споживачів".

Ось кілька основних понять із цього документа.

Гарантійний строк - період, на який виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання щодо здійснення безкоштовного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку із запровадженням її в обіг;

Істотний недолік - недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:

а) він взагалі не може бути усунений;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар значно іншим, ніж передбачено договором.

Недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів, умовам договорів або вимогам до неї, а також інформації про продукцію, надану виробником (виконавцем, продавцем).

Умови повернення

Повернення товару можливе протягом 14 днів із моменту отримання замовленого товару покупцем. Витрати відправлення товару перебирає покупець. У разі заміни товару неналежної якості на товар належної якості, умови гарантії починають діяти тільки після отримання покупцем товару належної якості.

Загальні вимоги до товару для заміни чи повернення:

Товар має бути без слідів використання.

Повинні бути збережені та не пошкоджені всі заводські етикетки, бирки, коробки та упаковки.

Тепер Ви можете повернути відправлення ще легше! За спрощеною процедурою у відділенні перевізника треба лише повідомити оператора відправлення №ЄН отримання товару. Нагадуємо, що повернути товар можна протягом 14 днів із моменту отримання.


На головну